Slide Show

عبدالرحمان شهیدانی: در قبال اتهام نابخشودنی سکوت نخواهم کرد

جاده‌ابریشم: روز گذشته هفته نامه«جاده ابریشم» سندی را منتشر کرد که گویا عبدالرحمان شهیدانی، نماینده‌ی قبلی بامیان در مجلس نمایندگان به طالبان پیوسته و در قطر سفر است.
سید اعلی رحمتی والی بامیان این اتهام را طی مکتوب شماره ۵۲۹ تاریخ ۲۰-۷-۱۳۹۹ عنوانی اداره مستقل ارگان‌های محلی نوشته، اما تا اکنون اسنادی در این مورد ارایه نکرده است:
قرار معلومات اولیه محترم عبدالرحمان شهیدانی، وکیل اسبق ولسی جرگه به گروه طالبان پیوسته و به قطر سفر نموده است. اما در زمینه ارگان‌های امنیتی موضوع را بررسی نموده و به اسرع وقت اطمنان دهند. موضوع جهت آگاهی به مقام محترم ارسال است.
آقای شهیدانی اتهام‌والی بامیان را رد کرده و گفته است که به طالبان نه پیوسته و باید اسناد ارایه کند. او امروز در صفحه فیسبوک‌اش در پاسخ به اتهام پیوستن‌اش به گروه طالبان نوشته است:«اینجانب در تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱۷ جهت پیشبرد امور شخصی و تداوی به میزبانی آقای رجب علی اندیشمند یکی از تجاران ملی کشور به شهر دُبی امارات متحده عربی مسافرت نموده‌ام».
وی تاکید کرده است که مدارک و اسناد این سفر در نهادهای ذیربط کشور موجود بوده و در صورتی‌که لازم باشد ارایه می‌کند، اما یادآور شده است که این اتهام مضحک‌تر از آن است که نیازمند پاسخ و ارایه اسناد و مدارک در نهادهای قانونی کشور و در افکار عمومی مردم باشد.
آقای شهیدانی اخطار داده است که اگر این اتهام ثابت نشود یا والی بامیان به صورت رسمی عذرخواهی نکند، دست به تظاهرات مردمی زده و سکوت نخواهد کرد:«در صورت عدم اثبات این اتهام نابخشودنی یا عذرخواهی رسمی، پیامدهای هر نوع حرکت مردمی به عهده کسانی است که اصراری بر تداوم رویکرد خصومت‌ورزی و بحران‌آفرین خویش دارد. این‌جانب هر نوع اقدام قانونی در جهت اعاده حیثیت برای خود را محفوظ دانسته و در مقابل این اتهام سنگین با همراهی شما مردم بامیان سکوت نخواهم کرد».

About the author

مدیر وبسایت

مدیر وبسایت

Add Comment

Click here to post a comment