Uncategorized

اسلام مانیفست جنایت

 

اسلام مانیفست جنایت است. تاریخش سراپا جنگ، توحش و توهین است. از هزاران مورد صرف به‌چند‌نمونه اشاره می‌کنم:
۱- محمد به‌خانه‌های یهودیان مدینه حمله کرد، زنان و دختران آنان را اسیر گرفته و مردان شان را از دم تیغ گذراند. تنها در یک روز هفتصد تن از یهودیان بنی‌قریضه را اسیر گرفته و در پایین شهر مدینه برده گردن زدند. حتا محمد به‌کودکان یهودی‌نیز رحم نکرد. در میان کشته شده‌ها کودکانی زیادی بودند که تاهنوز ۱۲ ساله نشده بودند. در جنگ خیبر صفیه دختر حی بن اخطب بعد از کشته‌شدن پدر، شوهر و برادرش، به‌دست مسلمان‌ها اسیر شد. در اولین شبی بعد از پیروزی محمد با او هم‌بستر شد. صادقانه قضاوت کنید شما هم‌بستر شدن محمد با صفیه را ازدواج نام می‌گذارید یا تجاوز؟ بدون زور، کدام زن حاضر می‌شود با مردی ازدواج کند که تمام قوم و فامیلش را از دم تیغ گذرانده‌‌است؟ آن هم در حالی که تاهنوز خون فامیل و نزدیکانش خشک نشده‌است!
۲- محمد و بعد از او خلفا بر سر خانه‌های غیر مسلمان‌ها حمله کرده به‌نام غنیمت اموال آنان را غارت کردند. تنها در جنگ حنین صدهزار گوسفند غنیمت گرفته بودند. مگر همین فدک که بعدها ابوبکر با فاطمه بر سر آن باهم به‌نبرد برخواسته بودند، مال یهودیان مدینه نبود؟ محمد با چه حقی باغ و مزرعه یهودی‌ها را به زور گرفت و بعدها حتا آنان را از مدینه بیرون کرد؟ آیا این‌ها همه جنایت نیستند؟
۳- مسلمان‌ها در سرزمین‌های زیادی از جمله در ایران حمله کرده و دارای مردم را تاراج کردند. زنان و دختران آنان را اسیر گرفتند. نمونه‌اش شهربانو دختر شاه ایران بود که بعد از شکست ایرانیان، مسلمان‌ها او و خواهرش شیرین گل را اسیر گرفته و به‌مدینه بردند. در مدینه دختران و زنان ایرانی را تقسیم کردند. از آن جمله شهربانو به‌حسین پسر علی رسید و شیرین گل به‌محمد پسر ابوبکر. حتا زن سه امام شیعه اسیران جنگی هستند. شما چنین موارد را چه نام می‌گذارید؟ جهاد یا جنایت؟ صادقانه بگویید چنین موارد توهین به اخلاق، شرف و انسانیت نیستند؟
۴- از ادیان دیگر می‌گذریم حتا شما در خود کشورهای اسلامی روشنفکران تان را به‌جرم بی‌دینی نکشتید؟ و یا زندانی و تعبید نکردید؟ منصور حلاج را زنده زبان و گوشش را بریدید و چشمانش را بیرون کشیدید، سپس سوزانده و خاکسترش را به‌رود دجله انداختید. سهروردی را در سن ۳۸ سالگی آنقدر در زندان بدون آب و نان نگهداشتید تا از گرسنگی مرد. حتا بعد از مرگش جسد لاغر و نحیف او را آتش زدید. «ملا صدرا» را در روستای کاهک قم تبعید کردید. ناصرو خسرو فرار کرده به‌کوه‌ها و دره‌های بدخشان پناه برد. جای که حتا آن روزها گرگ و شغال نمی‌توانستند زندگی کنند. از دست شما ابن سینا به‌خاطر باورهایش شهر به‌شهر و روستا به روستا فرار می‌کرد. بی‌چاره از غریبی‌هایش شکوه کرده می‌گفت «در دهر چون من یکی و آن هم کافر/ پس در همه دهر یک مسلمان نبود» حتا همین چند سال پیش روشنفکرترین افرادی کشور از جمله «معلم چمن» را به‌خاطر خواندن کتاب موریس مترلینک در لعل و سر جنگل سنگ‌سار نزدید؟
۵- سوال من از مسلمان‌ها این است که صادقانه بگویید شما در کجا به‌باورهای سایر ادیان و مذهب احترام کرده‌ایید؟ مگرتمام هست و بود ادیان و مذاهب دیگر را ویران و نیست و نابود نکردید؟ افغانستان و ایران بخشی از مهم‌ترین مرکز بودای و زردشتی جهان است. اما تمام هست و بود این دو تمدن را نیست و نابود کردید. به‌همین خاطر است که امروزه در باره‌تاریخ پیش از سلام که بخشی بزرگی از تاریخ ما را تشکیل می‌دهد چیزی زیادی نداریم و نمی‌دانیم. امروزه وقتی یک محقق می‌خواهد در باره این دو تمدن تحقیق کند چیزی قابل توجه پیدا نمی‌تواند. علتش این است از معبد تا کتاب مقدس و تمام هستی آنان را سوزاندید و ویران کردید. مگر دروازه طلایی «سومنات» بزرگ‌ترین معبد هندوها را، کنده به افغانستان نبرده بودید؟ مگر آتشکده نوبهار زردتشتی‌ها و بودایی‌ها را در بلخ ویران کرده و تبدیل به‌مسجد جامع نکردید؟ حتا محمد خودش بعد از پیروزی بر مردم مکه، ۳۶۰ بت‌و خدای آنان را شکست و نابود کرد! مگر تمام کتابخانه‌‌های مصر و ایران را آتش نزدید؟ با افتخار می‌گفتید قرآن می‌گوید: وَلَا رَطْبٍ وَلَا یَابِسٍ إِلَّا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ. (تمام تر و خشک در قرآن است) بناء قرآن ما را کفایت می‌کند، به‌هیچ کتاب دیگر نیاز نداریم و همه را آتش می‌زنیم!
۶- اسلام توهین به انسانیت و به‌خصوص توهین به زنان است. از نظر اسلام زن نصف مرد است. در قصاص، در شهادت، در میراث زن نصف مرد شمرده می‌شود. زن نمی‌تواند مجتهد، ولی فقیه، قاضی، خلیفه، امام و حتا رهبر سیاسی شود. حتا همین حالا در ایران زن حق ندارد رهبر شود و در ریاست جمهوری کاندید کند. خلفا و امامان تان چندین زن دایمی و صیغه‌ای داشتند. اصلا داشتن چند زن دایمی و صیغه‌ای توهین بزن نیست؟ بجز عیاشی دیگر چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ محمد پیامبر اسلام در مدت کم‌تر از ۱۱ سال به‌گفته آیت الله مطهری هشت زن و به‌گفته علی شریعتی ۱۲ زن گرفت. از جمله با عایشه بی‌چاره در هفت سالگی در مکه نامزد شد و در ۹ سالگی در مدنیه هم‌بستر شد. حتا عیاشی‌های امامان شیعه باعث می‌شد که زنان آنها نیز از آنان نفرت پیدا کنند. به‌همین خاطر بود که حسن را زنش سم داد و کشت. گفته می‌شود در قتل امام پنجم شیعیان نیز زنش دست داشته است. زنان بی‌چاره حق نیز داشتند. با آن عیاشی که امامان شیعه می‌کردند باید زنان شان آنها را می‌کشتند. اکنون شما با کدام روی از چنین افراد عیاش و بدوی دفاع می‌کنید؟
۷- هر کدام از خلفا و امامان شیعه ده‌ها غلام و کنیز داشتند. علی و محمد در عیش و نوش غرق بودند و هر شب در آغوش یک زن می‌رفتند. اما خبر دارید قنبر غلام علی و «رباح» غلام محمد چطور و با چه مشکلات زندگی کردند و مردند؟ اصلا اگر خلفا و امامان شما افراد شریف و نیک می‌بودند، مردم غریب و فقیر را غلام و کنیز نمی‌گرفتند! آیا شما نمی‌شرمید که از همین عیاشان برده‌دار دفاع می‌کنید؟
۸- اگر با اسلام مبارزه نشود و به‌مسلمان‌ها آگاهی ندهیم، هر روز در شرق و غرب عالم به‌نام جهاد مثل محمد، مردم را به‌خاک و خون کشیده و دنیا را تبدل به‌جهنم خواهند کرد. کشورهای خودشان که جای آدم نیست، کشورهای دیگران را نیز از جای زیست و زندگی آدم‌ها بیرون خواهند کرد.
۹- خیلی‌ها حقیقت اسلام را نمی‌دانند. از آنان گلایه نیست. چنانچه تا ده‌سال پیش من نیز فکر می‌کردم اسلام بهترین دین و باور است. امروزه یک عده می‌دانند که اسلام کاملا مخالف اخلاق، آزادی، عدالت و حقوق بشر است. اما به‌خاطر مصلحت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی شان آن را اظهار نمی‌کنند. پس به‌سخنان چند تن که مثل من حقیقت را قربانی مصلحت نمی‌کنند، گوش بدهید. اگر منطقی و راست بود قبول کنید اگر نبود خیرست از حرف دروغ ضرری به‌شما نمی‌رسد.
پ.ن: کتاب های غیر مسلمانان و روشنفکرانی را که مسلمان ها قبول ندارند هم معرفی نمی کنم، بلکه برای شناخت تاریخ جنگ، غنیمت، اسیر گرفتن، برده ها و تعداد زنان پیامبر و علی کتاب های «اسلام شناسی» علی شریعتی و «فروغ ابدیت» و «فروغ ولایت» نوشته آیت الله جعفر سبحانی را بخوانید. مسلمان تر از این دو آدم پیدا نمی شود.

About the author

عظیم بشرمل

عظیم بشرمل

Add Comment

Click here to post a comment